måndag 22 september 2008

okej

Idag ska vi träffa bränna :) altså det är omöjligt att inte bli glad, han är så jävla bra person, det borde jag kanske säga till han för det ska han veta om, man kan inte tycka illa om han, isåfall känner dom ej han.
Sen ska iaf jag och joannababy repa, och förra gången gick det jävligt bra, kom på en melody till riffet som lät bra, har kommit på en text till refrengen men måste skriva verserna också, jag tänkte att jag ska göra det på fyllan(haha låter ju smart) bara skriver det som pluppar upp och det kan låta helt cp men det blir cool samtidigt. men vi har fan så kul, vet inte om jag har haft såhär kul på länge, och börjar få med massor folk dit nu också, det är med roligt.

Hole's låt violet.

Chris. vi kan sitta och snacka hela nätterna om ingenting. plus att han är så jävla ärlig. haha han kan dock säga helt sjuka saker så man goes Nigga whooot? men han är iaf ärlig. Igår sa han att han ville mest av allt i världen ha ett par jävla "fitt-vingar" eller "kuk-vingar" det spelade ingen roll, så han kunde flyga till mig och sväva runt och titta på mig. hahaha naaw. sen skrev han en låt om mig, HAHA jag undrar verkligen vad den handlar om, för vårat förhållande har alltid varit helt sjukt och vi är aldrig seriösa och fram o tillbaks med allt hela tiden.
holy jesus and mother of christ! vi ska iaf upp och kolla på hans spelning den 3 dec har jag bestämmt :) jag och joanna, och sen bjuder han på ÖL! käk och sovplats, sicken gentleman.
nu ska jag se om joanna kommit hem ifrån tandläkarN sen ska vi dra ner på stan och träffa the burning mothefucker
with a head on fire! höhöhö
jag ska köpa lösögonfransar och jeans som jag ska trasha till photoshootet med jesper, ska bli skitkul :D
PUUSSIS HEJIS

Inga kommentarer: