tisdag 23 september 2008

WONT YOU PLEASE MAKE IT SICK!? FUCK YOU

Hallå.
Jag käkar svampstuvning, det var inte lika gott som det brukar vara, jag vill inte ens äta :P
Men idag var jag och joanna på stan och jag inhandlade ett par killbyxor som bara kosta 200 som jag ska trasha sen, :)
funderar på om jag ska ha dom till någoting till jesper fotografering också.. lalala, dunno
Idag har jag lust att sy om massa kläder också, länge sen jag sydde och höll på. fasst jag är mest sugen på att trasha alla mina kläder haha och då kommer jag u inte ha några kläder kvar sen :( vad gör det då jag kan gå i overål. hur fan stavas overål?
hhahah så jävla hett att komma till skolan i overål. - yeah!
Fan vad jag vill flytta hemifrån nu, och fylla 18! ska få tatto av joanna bajsen
Overål kasnke stavas Overall? engelska, snillet dåååå.
nu ska jag och mina löss dra vidare på party, tjarå

Inga kommentarer: