onsdag 29 april 2009

-

it's better to be hated for what you are
then loved for what you're not.


sitter och skolan och pluggar loss, inte haha men jag tar en paus från mitt hårda slitande. jag har pluggat upp massor nu, och tagit tag i det mesta, det bästa av det mesta av det bästa. jag vet inte. vad jag håller på med
det känns bara bra. som att allting går frammåt nu
men som jag och lita pratade om så ska man fan inte bli för upphetsad över att livet flyter på och allt är härligt för då kommer det ta mig fan alltid någonting som förstör allting, haha.. Men så är det väl för alla, inte mycket att göra åt saken
antar att man får skratta åt det bäst man kan.
det har jag iaf alltid varit bra på
jag har alltid varit bra på motgångar
så när man väl blir problemfri sen blir det liksom som, vad kommer nu då? nu har jag inte haft något att kämpa med på två dagar, nu måste det hända något snart.
haha och det gör det alltid också.
Sen är det ioförsig ganska lätt att se förbi alla skitsaker och småproblem när man i halva sitt liv haft något som verkligen tynger ner en. då blir allt smått så himla komiskt helt plötsligt.
men jaa, jag antar att inte klarar av att vara pessimistisk. det tynger verkligen ner en om något.
och det finns alltid folk som har det värre. och det är nästan alltid dom som inte klagar.

vem är det?
-ingen big deal.

Inga kommentarer: