torsdag 23 april 2009

Multimedia AAAAAAAAAAA

det har hänt massor på sista tiden, har knappt suttit något vid datorn, och om jag ska vara ärlig så är jag ganska trött på internet, folk tar åt sig av minsta lilla. skulle jag skriva "det luktar bajs här" skulle säkert minst tre personer ta åt sig och tro att jag syftade på dom. det är ingen som nånsin håller på så i verkligheten så jag fattar inte grejen, det verkar som folk vill ha tjafs.
det allra viktigaste när man sedan har startat ett onödigt bråk med någon är ju att vända exakt alla på ens sida, berätta sin historia för alla, gärna överdriva lite (mycket) för att verkligen alla verkligen ska sympasitera en. MEN DÖ.
har man ett liv överhuvudtaget så blir det bara pinsamt att se allt det där, hur folk Orkar hålla på.
Antagligen så har dom aldeles för lite riktiga problem i sitt liv, och måste ta varenda liten skitgrej och förstora upp den tusen gånger.
det är så jävla PINSAMT att du fortfarande droppar inlägg och snackar skit/ sprider rykten för att desperat få folk att tycka illa om oss, det är ingen som gör det ändå, ingen som vågar visa det för oss i vilket fall så det är inget vi lider av.
du säger att du lever livet och är så lycklig, visa det då för fan

igår var vi hos joanna och spelade spel och hade mysigt, dock kom vi inte så långt när allt slutade med kalibalik, jag säger bara att INGEN har rätt att dömma henne som inte vet Allt. jag skulle bryta ihop men hon gjorde inte det, jävligt starkt då det absolut inte var hennes fel och ändå får hon ta massa skit.
Ganska ironiskt att samma sak i stortsätt hände mig imorse, förutom att vi kastade knäckebröd istället för glas. haha det låter ganska kul men det var fan inte det.
jag flyttar fan med snart. jag orkar inte vara hemma

Annars är allt fett lugnt, det är så myyyysigt ute, har varit ute nu varje dag sen det blev varmt, och jag har hittat massa fina klänningar på stan! JAG+KLÄNNING?
jag vet inte jag känner mig lite obekväm i för tjejiga kläder. det känns så stelt
men dom var så fiina så får se :D you never know.
sen är ju bara frågan när och hur jag skulle ha råd med det haha.
någon som vill köpa min kropp? jag har stora bröst!

1 kommentar:

Mongo sa...

Jag vill ju veta vad som hänt! man blir inte mätt på brödsmulor!