onsdag 24 juni 2009

if everything could ever feel this real forever

usch, vill att mitt jobb ska vara över NU så jag kan börja ha sommarlov, alla verkar ha så roligt.. bajskorv.
önskar den jävla pressen jag har i mitt huvud ville släppa, jag borde skita i det, som alla andra gör..
meeeeen, för det är fan sommar, ooch jag vill fan ha roligt, hitta på saker med mina kära vännor och så vidare.
jag ska kanske flytta ihop med jesper till hösten! det skulle vara så jävla härligt. slippa anpassa sig här hemma hela tiden,
förutsatt att jag fixar ett eftermiddagsjobb . göööött.
men han får flytta hit till norrköping! för jag kommer inte orka pendla varje morgon.
det är en gubbe på mitt jobb som stöter på mig. han säger att jag har fina bröst och frågar om jag vill ha skjuts i hans truck hahahaha
jag vill dö. annars är det äckligt varmt ute. har vant mig vid att gå upp klockan 5, ett mirakel.
vad sker annars då, inte ett piss. he he. Jo, jag har blivit bjuden på födelsedagsfest på fredag, så det kanske blir kul.
NU SKA JAG SNART GÅ OCH HANDLA.
KUL inlägg, jag orkar itne gå in för det, he he he TURD
hejdå(:

Inga kommentarer: