söndag 14 juni 2009

JOANNAS 18ÅRSDAG

Det var asroligt, kom ner ganska tidigt till joanna med en påse bärs och en tavla jag målat, det blev uppskattat :D send deog joanna och tommy på bio, så vi drack lite så länge och förberedde lite, sen kom dom tillbaks, och lite folk kom och vi gjorde tårta och käkade och sjöng och det var mysigt :) sen blev klockan så jävla sent medan vi väntade på att dra ut så alla vart lite trötta, men vi släpade ut våra feta arslen och tur det för vi hade ASKUL. jag joanna jimmy och coffe åkte i bagage luckan i nån snubbes bil ner till wasa, hihi det var busigt, sen kom joanna in aslätt fasst vi inte hade förväntat oss det, för hon hade ett pass som hon var typ tolv på som hade gått ut för länge sen :D och det var tydligen 23 på vasa, fasst när vi gick in så kom vi in på 18? äh, det var massa krångel för när jimmy skulle gå in sa do att det var 23. Iaf, där inne körde dom asgrann musik och vi röjde gärnet. flydde från snusk gubbar, dansade tryckare och blev lite emotional, drack rosa pantern, träffade dennis, dexter, matte och gänget, festade med dom dansade osv, gick hem helt slutkörda och deckade direkt haha. det var en bra kväll :D
min bdb fuckar loss, som vanligt, men när jag kommer in ska jag slänga upp alla vackra bilder :D

Och det är bra att du hade roligt också joanna! :D

PÖSS FUCKING HEJ

Inga kommentarer: