lördag 25 oktober 2008

But you fucked me over anyway

jag längtar till halloween. och till stockholm dom tre gångerna vi ska dit.
allt annat är typ oviktigt jusst nu, precis som vanligt typ.
Följde med öllähoe på thaifest igår och jag hade jättekul :D Sen träffade jag min låtsas bror Tor som jag inte träffat på tre år, blev skitglad! Där av alla ställen! undra vad han gjorde där. Iaf han och hans polare följde oss hela vägen hem och tjatade om att vi skulle följa med till wasa men vi ville hem och äta tom jam gao (stavas det så?) sen träffade vi en skitjobbig snubbe som kom fram till oss och började tjafsa om att vi inte skulle jiddra med han, och ingen hade ens brytt sig om han, joanna ägde han några gånger och jag bad han dra då blev han jättesnäll och kramades och sa att vi skulle akta oss för våldtäcksmän och att han skulle skydda oss, haha? Sen drog vi hem och käkade och glömde sätta på locken på maten så Bosse levde loppan hela natten och det låg kliniskt rena kyckligben på hela golvet på morgonen och bosse luktade kyckling. misstänksamt?
snart ska jag ner till joanna igen och kolla på Stjärnor på is. Haha hon har fastnat för det. sen ska vi äta lasange också. puss på det. Jag hoppas att han i the poodles vinner, jag gillar dock inte poodles, men jag vill iaf att han ska vinna, han är skön :D åker som värsta hulken på isen alla andra ser gayiga och fina ut.
Lyssnar på blackstone cherry, SNART ÄRE LITE GO LITE ÖS!

Inga kommentarer: