söndag 5 oktober 2008

this is the life

I helgen var roligaste som hänt på länge, inte så konstigt när jag och ollan har suttit inne och spelat heroes och geekat filmer. eller en helg var det då men känns som vi har segat lite mycket på sista tiden altså. Men iaf vi satt först hemma hos olle och knäcker en bärs, har fixat oss och ringer rickard.
Och den jäveln säger att vi inte kan komma dit "för att vi inte är ariska och har blåa ögon". Och dumma som vi är så går vi på det!(vi borde fan veta hur rickard o co funkar vi det här tillfällethaha) och bestämmer oss för att dra till Shabans lokalfest istället så vi drar ner på stan till Jao och hämtar bira, sen träffar vi lita o co i hörsalsparken så vi sätter oss där och super och träffar massa roligt folk så vi blev kvar där ett tag.
Då när vi precis ska dra till Shaban så skriver Rickard att det är klart som fan att vi skulle komma dit. EFTER typ 5 timmar! haha yeah, så då drar vi dit ist, till fjalle. Och där var det kul som fan faktiskt, storjohan är som vanligt dum i huvet,(det är en bra sak) och alla andra var det drag i som fan också, vi dansade och skit haha och sjöng och diskutterade fjalles vackra tatueringar, joannas syster alex blev nog rätt skrämd av alla som försökte ragga på henne och hon decka på soffan sen utan att ha druckit ahaha. sen vid 2 ungefär kommer fjalles brorsa hem och börjar härja som fan över att nån hade spillt på golvet men jag och fjalle o joanna o nån mer snubbe dansade till "give it to me one time, huh" vad låtfan heter, så vi sket i han och storjohan fick den mesta skiten. sen kom utbrott 2 när vi satt och lyssnade på musik i hans rum haha jävla tjuriga fanskap. surt med folk som inte kan kröka och ha kul.
Sen drog iaf jag fjalle joanna och alex hem till joanna där vi hittade Lita deckad i joannas säng haha. Och jag viskade en busig sak i joannas öra i trappen som hon vrålade rakt ut "AME RONNY! SKA DU...." min smartisälskling:) men ingen hörde hihihi, vad jag vet.

sen igår hade jag fotografering med jesper, trodde det skulle gå åt helvete eftersom jag var 2 timmar försenad, bakis som fan och inte världens vackraste men det gick bra iaf! vi fick riktigt bra bilder till tre av dom sju dödsynderna som han skulle välja ut och det var fåfänga, vällust och vrede
ska bli kul att se dom redigerade sen!
sen följde jesper med mig hem till farsan, vi kollade film och sen deckade vi båda två ahah, men har varit bra helg som fan.

Inga kommentarer: