söndag 26 oktober 2008

here comes the rain

Och som sagt så är det halloween fest på lördag då, jag trodde det var fredag med det var lördag visst,
"hehe jag tänkte ha den dräkten, jag ska ju till finspång då nämligen"
du visste hela tiden att jag skulle dit. vet inte varför jag stör mig men försök fan inte veta bättre än mig om mitt liv som du gör med andras för då är du blown away. puss.
jag känner för att vara elak och jävlas med folk, jag känner att jag kan göra saker som sårar folks känslor väldigt mycket bara för att få hämnas. jag skulle skratta så jävla hårt. det ända som skulle göra mig lycklig nu är en riktigt korkad och sårad min från ditt fula nylle. hahaha. kasnke låter maniac men jag skulle fan gå igång lite hårt på det. jag kanske borde akta mig. du är ju vatos locos hahahah.
HJÄLP

Joanna skulle bara spela en kort tid sa hon, hon sa också att jag var emo och då sa jag att jag skulle grilla hennes katt men det har inte med saken att göra, hon har spelat i massa timmar nu och jag vill kolla på film med henne. men jag vet hur det kommer bli, vi kommer ha mysigt och kolla på nån film som hon redan har sett, för min skull och så kommer jag somna så kommer hon kolla klart på den fasst hon redan har sett den, sen vill hon nog inte se den igen bara för att jag somnade haha.
Igår sov jag massa.

och idag har jag tagit massa fina bilder som jag tänkte att joanna kunde använda när hon ska ha lite trevligt på kvällarna ;)
Mig och en påse chips sitter inte helt fel!

här kommer en där jag ser lite kåt ut


men sen tänkte jag efter, vad skulle joanna verkligen tända på?
och då tyckte jag att den här passade bättre:

Inga kommentarer: