söndag 19 oktober 2008

wanna give the violet more violence

Haha,
i Helgen åkte vi till finspång och festade på rockan, vi skulle dra dit med happy gay och bögberg men vi skulle som vanligt dansa och steka pannkakor innan vi åkte så när vi väl kom dit var dom redan där. Haha, var skitkul att träffa alla, Kh, Bränna, per och bulten hahah ( "BULTEN, Bulten ä här" )
dom slipper inte oss så lätt moahahaha,
har faktiskt saknat alla dom som fan kände jag då .
Och cherry var jättegullig faktiskt, kom fram o prata o så, dom flesta brudar skulle nog suttit i ett hörn o slängt mördarblickar och skitit på sig själva. awsome dude
Haha olle fick ju också tag i henne i ett par timmar där haha. stackarn. när jag slutat plåga henne så kommer olle i full fart haha medans jag stod med per bakom huset och hade "serious talk" i en timma fasst jag bara garva hela tiden när per skulle prata med mig sen så vet jag inte vad vi gjorde och varför, det går jag inte in på här, NÄNÄNÄ NÄ NÄ!
Haha och sen skulle alla dra, OCH nu kommer det sjuka, när jag och joanna skulle gå till bussen så är det klart som fan att vi blir tjugo minuter sena. Nästa buss skulle altså gå kl 5 på morgonen och kl var 20 över 12 då. inte såå kul.
Olle min deckar såklart i busshållsplatsen så jag lägger mig på henne o sover med. Då kom två snubbar i 18-års åldern förbi, och jag kollar upp halvdäckad :
-Öh! vart ska niråååå?
Dom kollar på mig och garvar,
- öhh, ehh, nae vi ska väll hem.
- har ni sovplats eller?
- haha, ehh, jaa, det har vi väll? aa jo, ni kan nog häga på.
- schysst.
Sen drar jag upp joanna, som fortfarande sover, på armen och går. Den ena blonda snubben snacka finska hela vägen hem, wierd
Sen kommer den andra snubbens morsa och skulle hämta upp dom och oss, Men hon skjutsa hem oss hela vägen till ektorp istället för hon tyckte vi såg så förstörda ut och att det var bättre för oss att sova i våra egna sängar. Så jävla gullig morsa, och vilken jävla tur vi hade ahah
Hade aldrig sett männiksorna förut, haha.

Och sen igår(lördag) var vi så messedup så vi ligger hemma hela dagen och svulla och kolla på heroes haha, ovanligt att vi super ner oss så hårt att vi är döda i två dagar efteråt. Nyss åkte min snygging hem och nu ska jag kolla mer heroes höhö. det är bra som fan



droppar några feta pics bara för jag är så cool

per, jag och bästa bulten och mickes hand(!) i fredags haha


Haha! bästa olle ever


cherry, jag och per tror jag & sen nicke bränna och ollis & slahs:p

Inga kommentarer: