lördag 12 september 2009

By the way!

så stötte jag på en herre som börjar på R i dag när jag skulle hem från jonni :D jag kände mig jätteful för jag var jätteful idag, det var typ så jag inte ville hälsa men jag såg ju att han såg mig så jag hälsade värsta. Han hade tappat sin mobil samma kväll som vi söp, så jag fick inte dissen :D nu är bara frågan hur fan man ska få tag på fanskapet i framtiden.... han hade varit på ica och köpt mat, och han skulle på kalas sa han hihihi det var jättegulligt

7 kommentarer:

rasmus sa...

sweetie :)

jane sa...

haha nae vad elakt!
skojja hihi

ronja sa...

hur fan har du hittat hit rasmus:O

ronja sa...

HAHA MEN VAR DET DU JOANNA -.-

ronja sa...

hahaha:(

naaaat.com

jane sa...

HAHAHAHAHAHAHA jag skrev ju under att det var elakt av mig ahhahahahahahaha

ronja sa...

hahahhahaha det var inte kul :( jag fick hjärtstopp