torsdag 10 september 2009

Think of how a castrated horse feels

jag får damp på den här jävla sjukdommen! nu har jag fan varit sjuk i tre veckor!
jag blir Aldrig sjuk. det är säkert grissjukan.
I för några dagar sen flyttade joanna till haga och vi har myst där hela halva veckan :) gjort varm choklad och makaroner med ketchup och massa godis (stockholmsrondellen kommer bli vårt nya place to be). Sen idag var vi på cirkus :D det var jättekul, har inte varit på cirkus sen jag var asliten, inte joanna heller, så det var kul!
he he he idag tatuerade sig föresten min kusin, han fick en tatuering i födelsedagspresent av mig :) FYFan vad har skrek haha! och fyfan vad jag skrattade. jag kunde inte låta bli. stackarn :( men jag har aldrig sett någon blöda så mycket av en tatuering, det bara rann och han var helt skakis. men det blev gött..
snart är det min tur, haha vet inte om jag vill längre

Inga kommentarer: