söndag 6 september 2009

i know that i could use somebody, someone like ME

nu ska jag klaga lite.
Fan vad trött jag är på folk som tar en förgivet bara för att man bryr sig. snackar inte bara om mig själv nu utan att folk som bryr sig om andra överhuvudtaget alltid blir bajsade på. jag hatar sånt. jag vill gå fram till folk och slå dom på käften när dom tar sina vänner förgivet. när man kan var dryg och taskig mot någon, för man vet att dom alltid finns där ändå.
Man ska uppskatta det som Fan om man har turen att ha en vän som ger en andra chanser och som alltid stöttar och är intresserad och alltid hör av sig osv. inte tvärtom. otacksamma as är vad folk är ibland!
Sen kan dom ha jättemycket respekt för människor som dom ser upp till, som kanske behandlar dom som skit.
det är inte normalt. det handlar ju Endast om bekräftelse. hur viktigt är det egentligen? alla är ute efter bekräftelse hela tiden i allt dom gör. vem Bryr sig!? börja Lev. uppskatta det som är värt att uppskatta istället för att hela tiden sträva efter något nytt.

egentligen är det en person jag är besviken på nu. jag har Även fasst jag varit arg och ledsen, hållt undan mina känslor och stöttat dig när du har velat prata om dina problem, fast jag själv sitter i samma situation. Har pratar med dig varje dag i flera månader nu, och inte En enda gång har vi pratat om mig. inte för att jag Måste prata om mig, det är bara lite ironiskt att vi har varit tillsammans ett tag ändå, och jag vet allt om dig. och du vet Ingenting om mig. Och nu när allt är bra. din klump i magen har lättat och du kan sova gott om nätterna så har du helt plötsligt inte intresset till att ens skriva hej till mig någon gång. Du har inte en enda gång frågat; du då? När jag skriver är du upptagen med viktigare saker. men Vad Fan kan ärligt talat vara viktigare? för allt jag gjort för dig. jag antar att pga att jag varit sån från första början så märker du inte vilka uppoffringar jag gör för dig.
ÅH dra åt helvete. ärligt talat. du är så äckligt jävla självisk. och du fattar det säkert inte ens själv.
du skulle se ut som ett jävla frågetecken om jag sa det här till dig och bara; men ööh.. tänkte inte på det. öh, jaha.. hur mår du då?
jag vet att jag bara är ledsen nu..

2 kommentarer:

ollä sa...

va inte ledsen :(
du kan komma o sova hos mig någon dag, så kan jag ta med mig massa thaimat så kan vi mysa framför teven o käka :)

ronja sa...

jaaaaa det vill jag!!!!!! <3 :)