lördag 12 september 2009

Fish in the sea you know how I feel

det känns skönt, bra igen. har pratat massor i går natt och ikväll, och jag kan inte vara arg på dig. jag vet ju egentligen att du inte förstår.
det känns bra att veta att du alltid finns här ändå :)
egentligen är det mig själv jag är besviken på, varför jag inte kan hitta någon som är lik mig i psyket, någon som jag inte behöver kämpa med så jävla mycket varje gång. det är liksom inte värt det.
vi ska inte vara tillsammans, vi har exakt allting gemensamt, vi skulle vara världens sötaste par. men vi funkar inte i psyket, och jag orkar inte kämpa själv, jag vill att det för en gångs skull ska flyta på.
jag skulle nog behöva en redigt smart och självsäker jävel, äckligt smart.
eller så behöver jag bara mig själv ;) hihi
nae men allt känns gött kött ändå faktiskt, förutom denna jävla horsjukdommen.
bajs och kiss på den.
puss och hej

Inga kommentarer: