måndag 3 augusti 2009

He was tired of writing letters to himself

På torsdag bär det av! Vi kom på att Joel jobbar, jag tro iaf att han fortfarande gör det, ska fan ringa och fråga för säkerhets skull, så då är det ju inte så kul och sitta där i fyra dagar och sova ute och koka nudlar på gatan utan att ha något och göra om kvällarna(med vilket vi menar supa skallen i bitar) så vi åker torsdag! sen ska vi festa på Karl oskar dagarna i växjö vilken nog blir ungefär hela helgen, sen drar vi till Falkenberg och träffar ian och co, sen drar vi till göteborg och träffar yennifer och hennes polare :) kommer bli KUUUUUL! kanske hinner träffa jonna en sväng med om inte hon åker till norrköping jusst då! dåligt timing!

Föressten! Cherry, om du läser :D jag kan fortfarande inte svara på dina kommentarer eller gå in på din bdb trots att vi blev vänner ;S
skummt. ska testa och logga ut och in igen kanske, så du inte tror att jag dissar! haha

yeah boi, idag har vi varit lodisar. verkligen känns mig sunkig idag altså, men det är skönt ibland! sen har vi varit och köpt fetaste paketet nudlar var och hämtat ett stormkök, käkat på mc donalds där det var En personal som var nybörjare eller nåt så allt blev typ misslyckat haha :/
ska träffa fia imorn, hämta min sovsäck och sen snacka lite bara, hon ville ses innan vi drar iväg på den stora rooooadtrippen, är fett peppaaaad :D
ovärt inlägg igen.
haha mene läget då?
hejdå boi

Inga kommentarer: