lördag 22 augusti 2009

hej

har inte skrivit i min blogg på länge utav två anledningar. jag har inte varit hemma på nästan en vecka,
har sovit hos joanna och kollat på oz, och myst, och massa andra saker. Sen så är det för att jag inte har en aning om vad jag vill jusst nu. först känner jag en sak och det kan kännas helt säkert jusst då, men sen går det fem minuter och då känner jag helt plötsligt något annat och tvekar jätte mycket. Så det känns bara som att jag velar hela tiden, så jag har tänkt att skita i att skriva sålänge jag håller på såhär. Men du gör det ju inte direkt lättare för mig.. Och att när jag går ut och träffar mina "killkompisar" och dom visar mig mer kärlek än vad du gör, gör det inte heller lättare för mig. inte för att jag gillar någon som dig men jag kan inte låta bli att jämföra hur allt skulle vara.. blä. ush. egentligen så tänker jag bara på en enda person när jag jämför. det skrämmer mig lite. Jag vill inte att det här ska rinna ut i sanden.. men jag försöker iallafall. jag undrar om du gör det.

Inga kommentarer: