tisdag 4 augusti 2009

Tell them that I'm your gun Pull my trigger

Nu sitter jag nyduschad på asbra humör, tänker på allt jag vill göra,
Massa filmer jag vill se, jag har ju tänkt att se alla med tim burton som jag inte sett, speciellt dom har gjort tillsammans med johnny depp.. rawr. Alice in wonderland kommer ut snart och den verkar Grym! som alla hans filmer.
Sen mina tatueringar. haha jag som sa att jag skulle vara först av alla när jag och linah kollade tatueringar för två år sen.
kanske tur att jag inte gjorde mina då ändå! nu är jag iaf sist av alla mina vänner :) haha.
men ska beställa tid imorn kanske :D ska tatuera in en old school bandspelare, kanske med massa noter och sånt som flyger ut ur högtalarna men det är jag osäker på. sen ska jag tatuera in In Utero ängeln. och Nej jag kommer inte ångra det.
Finns bara Ett band jag lyssnat på hela mitt liv och fortfarande älskar, finns bara En stil som jag skulle identifiera mig själv med.
Om man måste kategorisera sig. folk har alltid drivit med mig för jag varit sån grungenörd, och Om jag nångång mot alla odds ändra mig och tröttna på nirvana eller tycka att allt som jag älskar nu helt plötsligt suger balle, så har det fortfarande varit en sån stor del av mitt liv så det får vara ett litet minne. "my body is my journal, my tattoos is my story" typ.
ja, och sen är det jämnställdighetstecknet. och sen "nevermind" slarvigt skrivet nåntsans på armen.
Fan vad jag är osäker på placeringarna dock. Sen vill jag ha ett körsbärsträd någonstans, eller en gren.
gillar kontrastet mellan spökiga svarta hårda grenar och söta små rosa blommor. :) men fårse!
Sen ska jag försöka få tag i boxen "With the lights out". verkar dock omöjligt här i bajs sverige. har hittat på Lager på ett ställe, men där kostade den fan 700 spänn!
-.-
sen vill jag flytta hemmifrån. Jesper tjatar på mig, att vi ska flytta ihop i linköping, blir faktiskt lite sugen men fan vill inte bo där!
kommer ju dock ha periodkort då så kan man åka överallt i hela östergötland gratis närsomhelst.
vi skulle ha råd. och det skulle vara nice! får se. joanna flyttar ju också snart :) jag är pepp för hennes skull med!
vill hjälpa till och flytta in och fixa ordning och ha inflyttningsfest och allt :D
Sen vill jag börja LIRAAAA! på riktigt :D jag och jesper ska börja träffas ibland och spela lite tillsammans, sen hoppas jag att när joanna får sin gitarr så ska vi styra ihop något! elin vill att jag lär henne trummor sen kan hon ju faktiskt ta trum lektioner med! det skulle vara askul, sen kan jag ringa tova och fråga om hon vill basa :D fatta vad fett med ett jävla brudband :D

nu måste jag göra mig redo för sovsäckshämtning hos fia, har fixat system tills imorn med joanna! trogne andres haha.
men jag kan fan inte be han köpa 12 flaskor vin haha så jag ber han köpa 6 st så får joel fixa åt oss i växjö med.
bajs,
fick nyss sms av joel;
"En liten bögig vädersnubbe viskade i mitt öra
att det ska bli redigt fint väder i helgen !"
NAAAAAAAAJSSSSSSSSSSSSS DÅ då kan vi sova vart fan som helst :D
men han sa att vi nog kunde decka hos hans polare.
aa nu sitter jag bara och skriver massa onödigt skit.

En sak till! :D kan inte alla som läser detta skicka sina spotify playlists?
Högerklicka bara på playlisten och välj Kopiera HTTP link
klistra in här!
det är kul och se vad andra lyssnar på.
kan ju slänga upp min med, men det är typ bara grunge.. så ni vet.

http://open.spotify.com/user/ronjaljung/playlist/666nRb8TA5sObZeDjX1gYB

HEJBAJSdå

2 kommentarer:

olläää sa...

man kan ju decka, sen om dom försöker väcka en så äre bara att fortsätta decka, och om dom VERKLIGEN försöker, gör vi som henke sa, låssas på epelesianfall coh sen deckar igen, då vågar dom nog inte igen! hihihihhi

ronja sa...

hhahaha ja, skicka din list din fuskis!