söndag 16 augusti 2009

i am so dumb, just beat me up

har varit hos jesper i helgen, trevligt! har spelat gitarr, druckit vin och nattpromenerat.'
håller på och lär mig vermillion part 2 jusst nu, lite knepigt.
en sak som är sant, iaf från mitt håll, är att man aldrig skriver särskillt mycket blogg när allt är bra och när livet leker,
man är typ upptagen med att leva livet då, haha, så allt man läser när man läser det låter bara som deppigt skit.
det finns mycket deppigt skit att tänka på men också en jävla massa bra, blir inte att det kommer fram på samma sätt.
alla lyckliga stunder kommer inte fram lika bra, typ som nu i helgen har jag haft det jätte roligt, det lät ju kul liksom.
äsch då.
jag har egentligen inte mycket att klaga på, men det blir alltid att man skriver ut dom små bekymmer man har..
den här bloggen
nu tänker jag skriva ett till innan jag kollar på en underbar kärleksfilm :)'
Vafan måste jag vara mannen i vårat förhållande för?
du behöver inte vara rädd att ta i mig.

Inga kommentarer: