söndag 2 augusti 2009

I give this part of me for you

jag klarar inte av dessa humörssvängningar. nyss tänkte jag skriva ett argt inlägg och nu känns allt jättebra igen.
joel skrev nyss och då blev jag inte sur längre :)
och nu är jag irriterad igen.
bara för att jag snackar med joel, nu är han dryg. så fort han inte bryr sig blir jag irriterad.
det är jävligt jobbigt.
och nu ska han dra och repa
då blir jag irriterad för det.
och när han inte svarar på mina fylle sms blir jag med irriterad.
och jag börjar tänka iväg i mitt huvud massa sjuka saker, anledningar till varför han inte bryr sig. typ att han har känslor för sitt jävla ex. som förövrigt är en bitch och kallar honom "liten plutt" och massa söta smileys, Nu går det bra men annars är man skitdryg. fan vill hon!? Han är otrogen. Han känner att vårat förhållande bara är ett vänskapsförhållande(ett öde som förföljer mig, jag måste vara världens bästa polare haha) Jag tänker saker som att han varje gång jag skriver, typ kollar på mobilen och typ "ÅHHH" stönar och himlar med ögonen och lägger ner den igen och skiter i och svara och haha det är jävligt dumt för det finns ingen anledning till varför han skulle göra det, han är jättemysig mot mig och visar sina känslor hela tiden, och nu sitter jag och skrattar för att jag blev sur nyss för att han drog och repade haha, vad töntigt jag är :( jag sa hejdå jätte surt hahaha. Me = Dork.
det här är jätte jobbigt. jag vill inte vara sån här. jag har Aldrig varit det förut? jag har aldrig förstått mig på människor som är jätte svartsjuka i förhållanden och håller på och tjatar om allting hela tiden och bara förstör det som är bra med sin svartsjuka.
Jag brukar känna mig förnuftig.
Nu känner jag mig själv som en sån människa, och det blir som en ond cirkel för när jag själv känner mig töntig och kass så behöver jag lite bekräftelse på att det inte är så och så töntar jag mig bara ännu mer och känner mig ännu dummare.

haha Yeah boi, samtalsämnesbyte, Hugos igår var fan jävligt roligt, förutom att elin drog hem :( men jag förstår henne, när man har något sånt i skallen kan man inte koncentrera sig på att ha rligt, då vill man typ bara hem och sova. Jobbiga tjaffs.
det löser sig, sa han som sket i --? vad sket han i? försökte komma på det förut idag med det står still.
Det var kul att hon hörde av sig och ville hänga med oss iaf :)
Joanna råkade ut för lite drama där också, haha :( men man ska följa sitt hjärta! det känns när det är rätt:)
Iaf var det bra musik och kul att dansa och jag tror jag och joanna hävde 7 kannor öl hahaha.
sen drog vi på "efterfest" hos en som hette robin, vi blev bra fyllepolare hahaha. Han sa hela tiden Fan vad mycket vi har gemensamt altså! och det var typ att båda lyssnade på Ksmb för några år sen.
sen hade tydligen joanna slagit mig och försökt få upp mig och dansa till vains of jenna men jag hade deckat.
Inget minne av.
fest igår altså
Det kändes iaf som en mindre bra ide när vi vaknade imorse att fika med nathali klockan 3. men det var gött :) inte setts på aslänge och så.
och jag har insett efter denna fikan att det Verlkligen inte är lättare med lesbiska förhållanden, Fy fan vilka draman! alla gånger man tänkt att bli lesbisk för att slippa alla mäns korkade tankar typ haha, tar nog tillbaks det.

Och nu ska jag nog fortsätta vara jävligt bakfull och börja kolla upp lite skit till vår roadtripp.
pengakris pengagris. men det löser sig :)
SA HAN SOM SKET I VASKEN? äre vasken? :D nån som vet? google.
hare gött, halvt meningslöst inlägg. ägg? eller höna
bra eller anus. (ett bra anus?)
godnatt sverige

1 kommentar:

Mongo sa...

Vasken äre!