onsdag 20 maj 2009

credit in the straight world

nu är det bra körigt här! jag måste göra en tidning men jag vill bara sitta vid youtube hela tiden, det blir inte så mycket tidning av då.
Imorgon och i övermorgon har vi ledigt NIIIIIIce
imorgon ska jag och lita på minnes konsert (haha om man uttalar konstert som stjärt så låter det kul) för bob marley.

lyssna på kaiser chiefs.
dom kommer knulla er som huurur

i helgen kom robin, dennis, elin och linah ut till min fader och hälsade på mig, då blev jag glad, sen hoppade vi studsmatta aslänge sen åkte vi in till stan och jag sovde hos linis.

fick höra nyss att allt har rett ut sig lite, det är ju himla bra.. ingen som vill detta egentligen i belive.

jag har köpt araksbollar :D dom är så himla goda :D

och DU SKA tatuera dig joanna, det kommer bli skitsnyggt.
OCH I NÄSTA TERMIN SKA VI LIRA VÅRA ASSES OFF!
OCH SNART ÄR DET SWEDEN ROCK KLDGHOAISRHGÖOOOOOATEKBJSTPÄDKLNMXLÖKFJNPÄTAEOIHPOGDZNÖLJXFPGOIJNM!
i just maid a relly retarded noise of happiness!

Inga kommentarer: