fredag 15 maj 2009

I hate myself and i want to die

Jag kommer antagligen att få G i matte B! fan vad jag är Stolt över mig själv!
jag har verkligen kämpat med den här jävla matten altså.
känns bra :)
något som också känns bra är att det är den 29:onde snart, och så blir det spelning och fest med babyjane och hoffman(hoppas jag)! sen är det snart sweden rock :D
Det är nästan läskigt lite tid kvar dit nu :D
Joanna och Lita bor på landet nu så jag har ingen att gå ner och bajsa hos längre :(
Jag har gjort en ny upptäckt, Helena Bonham Carter. hon är ascool. jag har aldrig riktigt tänk på hur cool hon verkligen är förut.
Jag skulle vilja spela riktigt elaka och sjuka människor om jag skulle få välja någon roll. det skulle vara as kul.


en skön tjej

jag töjer min septum. något infall jag fick. intressant faktum.
annars sitter jag på en stol och är inne på msn för första gången på en månad ungefärligen.
jag vill mycket
godnatt ladies och gentlemens.

Inga kommentarer: