söndag 24 maj 2009

A dreamer of pictures

irriterande! min mamma stängde av internet nyss när jag satt och skrev. allt försvann :(
Iaf. Snart Sweden rock! jag längtar så mycket så jag bajsar på mig.
Jag och Joanna planerar allt om coh om nu för vi är så peppade, vad vi ska ha på oss, vilka ställen vi ska på, vilka band vi ska se, vilka folk vi ska träffa, vad vi ska dricka och allt :D Jag längtar tillochmed tills vi sitter i bilen ner, lyssnar på musik på lantvägarna och dricker öl och alla är asglada
det gör mig galen att behöva vänta mer! sista veckan i skolan kommer suga
men sen
AWSOME!

Något som inte är så awsome är att jag har två uppsatser att skriva som jag har skjutit upp i tusen år.
sen ska jag nog ut och springa, man mår faktiskt fett bra när man drar sig upp från sitt feta arsel och drar ut, jag är nästan starkast i världen nu
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
haha jorå man mår bra men det är så kul att skriva nat :D

this shirt is blue
NAAAAAAAAAT!

Neil Young står för dagens låtar, eller typ månadens låtar.
Down by the river
Cinnamon girl
Old man
fuckin up
Dead man

BRA SKIT! LISTEN TO THEM! I COMMAND YOU!

A dreamer of pictures
I run in the night
You see us together
chasing the moonlight

Inga kommentarer: