lördag 9 maj 2009

harry potthead

Jag vill köpa 5:e spelet :D det ska tydligen vara askul med massor banor och sottet är jättestort!
Men peace and love går såklart före, Joanna när köper du dina biljetter!?
jag kan ju iofs ringa :)
ikväll blir det iaf filmkväll, och vad ska vi se? Harry potter :D haha värt, tyvärr kunde inte mina pöddingar from downstairs komma, men olivia och elin kommer, och Kanske linh och elin.
har haft tråkigt och kollat igenom min dator, hittade lite kört å sätta tänderna i Rawr!
droppar sönder några gamla och skapligt nya här :D
JA-A
(Haha när jag och olivia var på netto, så härmade vi tabita i mia och klara, så började han i kassan skratta, sen skämdes han för att han hade skrattat så så rodnade han sen typ stammade han fram; ehh Roliga röster.. haha, det lät så jävla kul,)
































3 kommentarer:

jane sa...

nu saknar jag mitt bruna hår :(
och ja ska köpa biljetter när farsan kommer hem, snart :P

ollä sa...

FAN. ta bort komentaren innan !! :P

Anonym sa...

fail att hon inte hann då! :(