onsdag 27 maj 2009

Don't tell me what i wanna hear

puuh. är så jävla utmattad, jag har kanske gått en mil i bergen idag med skolan i solen, Jag har skött all skit här hemma som jag alltid gör, sedan har jag suttit uppe tills nu och skrivit försenade uppsatser som jag kanske ändå inte får G på pga av att dom är försenade haha. men det känns ändå skönt att det är gjort nu.
Jag har iaf fredag att se fram emot. Önskar att jag kunde trolla fram lite extrapengar så man kan handla lite på dom värda affärerna när man väl är i stockholm. Sen blir det Babyjane spelning :) och hoffman :) jag saknar honom verkligen som fan.
Vi har inte kunnat prata på nätterna på aslänge då båda vi alltid är panka som as haha, han är kanske lite rikare än jag. Nej men jag hoppas att det blir roligt. det var länge sen man kände det där pirriga upprymda känslan när man vet att man kommer ha så roligt och träffa så underbara människor. Jag får den varje gång jag tänker på Srf dock, haha jag får typ tvinga mig sjölv att inte tänka på det för då blir jag galen.

När man vill att någon ska trycka på ens knappar så är det aldrig någon som gör det.
jag vill känna mig lite mänsklig, jag måste träffa min jävla överman. någon som inte bara håller med hela tiden om allt man säger. Någon att respektera. En förebild. Någon som är smartare och kan läsa mig, se igenom mig och sätta mig på plats när jag har fel. Någon som kan analysera och tänka psykoligiskt och faktiskt ha åsikter om saker som är igenomtänkta, av egen erfarenhet och inte åsikter som "det är meningen att man ska ha"

Jag tror fan det är därför mina förhållanden alltid tagit slut tillsist. Jag har alltid haft kul i mina förhållanden, men det har varit brist på respekt, från min sida. när man kan läsa en människa på en vecka, du accepterar hur den är, "vad den tillhör", dens okunnighet och dens brister. Så här är det punkt. Så lever man efter det sen, med en förutsägbar människa vid din sida som inte är på din nivå eller kan läsa dig för fem öre. Hur kan man vara tillammans med någon som man inte respekterar, som man inte förundras över och ser upp till? det går inte, om man är på olika plan. Du kan låta han tro vad han vill, låta han hålla på med sina argument, för det spelar dig ingen roll för du vet att han ändå inte fattar det du fattar. att han har fastnat där någonstans på vägen som du var på för längesen. och när man skiter i vad någon tycker om en så har man inte så mycket respekt för den människan och om man är tillsammans med den då så utnyttjar man den på ett sätt.

jag vill se upp till någon, ha någon att ställa frågor och lära mig av, jag kanske är trött på att läsa andra och sätta mig i i deras situationer, kanske vill att någon ska läsa mig. jag har redan haft allt det där andra, och visst det finns mycket fint i det jag haft det är ändå därifrån jag har fått mina erfarenheter och upplevelser. men det ger mig inget längre. det är därför jag drar mig undan varje gång någon börjar snacka om förhållande. jag vill inte gå bakåt.

men så kommer man till slutsatsen. att det gör mig inte så mycket. för skulle jag någon gång träffa någon som jag Vill ha ett förhållande med så skulle allt antagligen gå åt helvete ändå haha. Jag har vänner som förstår mig, jag har föräldrar som förebilder, människor som jag ser upp till och älskar och som jag får kärlek av. jag skulle inte vilja ändra mitt liv trots allt, för all skit som jag gått igenom har gjort mig till den jag är, och skulle jag ändra mitt liv till det bättre, kanske jag skulle vara en bortskämd egoistisk, okunnig, självälskande moderat eller något.. som inte hade samma syn på världen. haha moderat. jag var tvungen att klämma in det:D nej men jag är kanske ingen expert på matte eller biologi, men livserfarenhet har jag nog fan rätt ordentligt av att ta med mig på vägen och det skulle jag inte byta bort mot lite i varje fall.

haha jag tror det här var ett"om jag skulle vilja ha ett förhållande så skulle det vara.." svar.
så med dom kraven ovan så lär ju inte det ske på ett tag hahaha
men det är gör mig ingenting för jag är jävligt lyckligt lottad ändå. med min familj och mina vänner,
att kunna fokusera på det som man har istället för det som suger.
fan vad långt det här blev, allt bara kom upp när jag skrev, får se om det stanna kvar kanske lite för spontant och personal..
men det är iofs två bra saker så
äsch!
nu ska jag sluta
NAAAAT
:D:DD:D:
:D
okej nu




NAAT





:D

okej då nu, Hejdå

4 kommentarer:

Mongo sa...

Du har mig! :D

ronja sa...

precis! awsome

Olivia sa...

HAHAHA



naaaaat

ronja sa...

HAHAHA DET VAR SÅ ROLIGT :D



naaaaat