måndag 27 juli 2009

And I've been starvin' to long

ÅH!
jag vet hur det känns nu, att vara svartsjuk
jag har alltid på något sätt innan i mina tidigare förhållanden Vetat att jag har haft något speciellt,
kännt det känslan, som skiljer Oss från andra,
Jag har aldrig riktigt Behövt vara svartsjuk, jag haft en gnutta självsäkerhet att hålla fast vid

BLÄÄ
slå mig i huvudet'
varför är du så svårtläst?
eller kanske så lättläst, så man letar efter något mer men det finns egentligen inget mer att se?


och det är så Lätt att fokusera på allt det dåliga, när man vill göra allt bra.
jag har haft en helt SJuk helg! allt har varit så jävla underbart,
och jag tycker om dig kanske för mycket såhär tidigt..
jag ska skriva om Allt och jag ska skriva om dig också
när du för tillfället slutat bete dig konstigt så jag kan koncentrera mig på att må bra över allt bra som jag redan känner att jag inte kan förlora nu.

Inga kommentarer: