fredag 31 juli 2009

they've come to snuff the rooster

Nu känns allt mycket bättre :D och jag vill nästan skrika att jag älskar dig.
Och jag känner mig så dum och korkad och.. lite berusad av kärlek. hihi
hahaha varför gör jag om samma sak jämt när jag vet hur det blir?
det är bara så svårt att låta blir när känslorna blir så starka.

sen Måste jag bara säga: jag vet att jag har väldigt udda musiksmak,
men alla borde verkligen ge Alice in Chains en chans. Lyssna för helvete!
jag hade typ redan bestämt mig för att inte gilla dom när jag bara hade hört två låtar, dom är väldigt svårlyssnade i början, det tar ett tag innan man gillar dom men då blir man verkligen KÄR och tillslut kan man inte sluta lyssna på dom.
iaf jag haha.
ibörjan kan man lyssna på deras unplugged om dom andra är sega.
Några låtar som är värda är;
Rooster
Man in the box (den enda som inte är skön unplugged)
Would?
Brother
Down in a hole


Sen Joanna! vi måste verkligen börja lira på allvar nu, jag har världens Suuuug efter att skriva eget och lägga andrastämmor och hela skiten. och har ett lite lager texter nu, risken finns dock att bara jag fattar ett piss vad som menas med dom. men skit samma vi kan skriva mer!
jag och jesper ska ju kanske börja sjunga och spela lite tillsammans också, mest på skoj. Men det är verkligen det jag vill göra nu. sitter förhelvete och spelar på en leksaksgitarr, som man måste stämma om var femte minut, hela dagarna här hemma hos farsan haha.
Imorn blir det att alkoholisera kroppen med mina babies:)

Inga kommentarer: