torsdag 9 juli 2009

Säg inte Nä säj Jää

Jag måste bara avlasta lite känslor här. som bara brusar i hela min jävla kropp
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD.
jag är lycklig :D
fan vad jag inte har varit såhär glad på länge:D
Joel kommer imorgon och jag kan inte tänka på något annat,
känner mig nästan kär, ska inte dra några förhastade beslut här, men allt känns bara så jävla BRA.
måste bara se till att inte börja tänka mina vanliga, Jag klara inte av att förlora något tankar. FOCK THAT
det blir bra :)
och vi och Janne och Ola ska ha så jävla roligt imorrn, och jannes RAGG!
hon har inget val :D
Janne och ola är också lyckliga, det gör mig ännu lyckligare :D
jag vill bara dela med mig till alla :)
jag älskar folk.
tillochmed den jobbiga gubben på mitt jobb!

everything is going to be okay in the end:):):):)

4 kommentarer:

linah sa...

blir så glad för din skull :)

Cherry sa...

Tack för den peppande kommentaren! Och ja det är som du säger. Jag är helt övertygad om att allt som händer har betydelse. Även sånt som får en att må skit. Kul att läsa att du mår så bra förresten! :) Ha det så mysigt hihi

ronja sa...

åååh tack detsamma :D ja, och när man tänker att all skit man går igenom gör det bättre för en i framtiden så känns det ändå på något sätt som man kan fortsätta för nångång kommer det vara värt det! :)
DU MED :D

ronja sa...

tack linah:) det kommer bli bra för dig med :)