onsdag 15 juli 2009

saknar dig redan

läskigt! läskig känsla, bara för att det är så ovant.. jag är inte van vid ovant haha!
men helgen har varit BRAAAAAAAAAAAAA :D
har festat med joanna, lita, elin, linah och jesper, och lite mer randoms.
ALLA bra på ett och samma ställe :D plus att det kändes bra att alla gillade joel och att han gillade alla :D
JESPER blev så Jävla full SOM VANLIGT! haha..
han gjorde två små dreads på joel, som kanske ska dreada hela skallen :) kommer bli fint när det blir längre.. sen ska Joanna dreada några med :D älskart! kommer bli fin fint.
jaa, sen den kvällen söp jag och joel själva hemma, han blev asfull och asgo.
min morsa blev motsatsen.
Jag har för mycket i huvet för att skriva om allt men jag kanske lägger upp några bilder :D:) det gjorde jag





alla festbilder är på andra datorn, kommer slänga upp dom med, fasst antagligen på bilddagboken. :)

2 kommentarer: