onsdag 29 juli 2009

through your weakest moments

Jag har för första gången i mitt liv lagat en hel riktigt middag till bara mig själv.
kändes väldigt ensamt, men var väldigt gott.
försöker hitta på något att fördröja ensamtiden med, är kattvakt i pappas lägenhet här på landet. Igår kom joanna hit, och vi hade faktiskt askul bara vi två, har inte haft så roligt på länge, hände en del sjuka saker som inte ens ska talas om, jag skäms lite nu faktiskt, och då är det ganska illa. men äh vafan. man lever bara en gång.
det skulle vara gött med en flaska vin nu, skulle jag slippa underhålla mitt huvud varje sekund för att inte tänka på massa inte-bra-att-tänka-på-jusst-nu saker.
det ända jag kan göra är att vänta igenom detta.
drar jag upp något nu när det är så känsligt så kommer det antagligen bara bli värre. Och jag är inte direkt duktig på att hålla tankarna i styr, men jag mår faktiskt inte dåligt jusst nu.
känner mig bara jävligt trött. känner mig fan gammal
undra hur jag kommer känna mig när jag är gammal på riktigt..

2 kommentarer:

Olläbooi sa...

haha skulle folk få veta skulle dom verkligen tro att vi var dumma i huvvet haha, fast yrrol bengtsson är ju inte så knäppt, jag vill ha bilderna!

ronja sa...

haha ja, folk tror nog redan det har jag en svag känsla av. men då skulle det fan toppa allas listor. lite smått pinsamt! jag skickar bilderna !