måndag 10 november 2008

as im leaving the one i wanna take

There's no steady love, so few come and don't go
Will you won't you, be the one I'll always know

When I'm losing my control, the city spins around
You're the only one who knows, you slow it down




-
Olle sover. Vi ska repa om tjugo minuter så ska försöka dra upp henne.
mitt liv kretsar ganska mycket runt olle nu, och ganska ingenting runt skolan och saker jag "borde" göra. jag skiter i saker jag borde göra.. Jag trivs med att det kretsar runt olle, mår inte bra när jag inte vet att hon finns med mig överallt.
(Menar inte att jag inte borde göra olle! eller vara med henne, göra lät lite dirty ;) iaf! menar annat skit som är tråkigt!)

now off reping.
Någon som vill lära sig spela bas eller trummor?
okej, det är 3 personer som läser mig blogg :D får väll släppa en fet annons på Bilddagboken så står det tjugo emos på rad utanför replokalen sen.
hahaha taskig jag är :(
Jag kan lära trummor:) och bas kan väll inte vara så svårt.
vi är inte bäst i världen altså haha(på musik)



Här är jag och olle på fyllan i nån busskur.
vackrare än så blir det inte, hör av er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga problem med trummor...

Anonym sa...

nej nej nej !!! inte bss ku älskling, jag satt o kollade i ungefär 2 minuter på bilden och det är ju ett buss kort ^^ i bussen, man ser säten bakom, wuhu ! :D
ÄLSKARDIG BEJB <3

ronja sa...

oj sorry baby, BUSSKORT! viktigt! älskar dig