söndag 9 november 2008

He likes to shoot his gun

Fyfan. igår! såå jäävla roligt!
Först var vi hos micke, han hade inflyttningsfest i en jättefin lägenhet i haga, det var helt ok men ganska segt ändå
sen drog vi ill fjalle och den jäveln fyllde tjugo men hade inte sagt något :D Där blev iaf jag pepp som fan och drack massa vin av nån snubbe. Sen drog vi till svea, jag tobbe och fjalle.
Joanna och melissa drog hem tyvärr, hade varit kul o ha dom där!
Iaf det var skitbra musik! och det är fan inte vanligt, och vi dansade som fan, och fjalle och tobbe fick marker av nån snubbe och spelade black jack och vann hundra spänn och blev skitglada och sprang runt hela krogen och skrek Yeesss och pussades och jag stog bara och garva, sen drack vi massa god öl och snackade skit, ahah kommer inte ens ihåg vad vi pratade om..
Sen drog vi hem och därifrån är allt messy.
Fan att jag inte har bilder!

Jag har efter nästa vecka åtta prov att komplettera,
Jag orkar inte plugga till dom vi har nästa vecka och jag bryr mig inte heller. kanske klarar dom ändå:)


Wet your bed
Wouldn't it be fun?
Some fear none
Wouldn't it be fun?


Hoppas ni är lika bakfulla som jag är.

Inga kommentarer: