torsdag 20 november 2008

She’s like my heaven with a whole lot of hell

Jag längtar så jävla mycket nu tills imorn. Igår satt jag och joanna och skrek igenom alla black stone cherry låtar och fan vad jag längtar. Längtar efter att träffa hoffman med och vi ska festa i en lägenhet som han har fixat i city någonstans. han är bäst. Haha jag borde nästan göra ett hoffman citat kollage typ, men det skulle bli lite som att jag dyrkade mig själv då. Idag ska vi, Fixa Bussbiljetter, fixa alkohol, fixa joannas hår, fixa hylsor, fixa kläder som vi ska ha på oss imorn :O jag har fan nada clothes. Och så hatar jag mitt korta hår som inte går o tuppera fittskit. va gör derå.
Sitter på motherfuckin fotolektionen och borde vara i mörkrummet nu men jag sitter vid billdagboken istället, yay!!!!!!!!
Jag lägger upp en bild på från idag. becka fotar min hand på en bänk.
FÖR ATT JAG HAR LUST KANSKE.
BO HOS JOANA ÄR BÄST

Inga kommentarer: