torsdag 6 november 2008

im hateful fuck off im worthless fuck you

Känns fel när andra personer tänker och mår dåligt över mina problem. I alla fall när fel personer gör det.

Jag blir så jävla arg när människor som bryr sig får ta smällar om och om igen.
Jag har bara lust att nita alla själviska fittor som får andra människor att stänga in sig och försöka döjla sig själva, försöker vara perfekta, försöker vara tillräckligt bra. Det är ju fan dom som byr sig som ofta redan har en underbar och ärlig personlighet, som dom slösar på fel personer. tynar borrt för att dom inte "räcker till".

Jag ärså jävla arg på alla människor som inte kan anstränga sig minsta lilla och bara vara lite schysst när det betyder mycket för andra. Jag klarar mig, jag tar inte åt mig av något längre, inte av det bra heller, av folk jag inte vet verkligen menar det . Men det finns folk som fortfarande har sin personlighet kvar som fortfarande bryr sig. och om jag ser någobn förstöra en sån människa igen kommer jag fan döda den personen.

Inga kommentarer: