onsdag 12 november 2008

You’re my size I need to try you on

Jag kanske vill ha det såhär. Ingen spänning direkt men kanske skönt att ha något att komma till när man vill, någon att mysa med när man vill. Käka o lite sånt där trevligt, snacka skit och lyssna musik.. Jag trivs ju. Inte kär.. Kanske inte ska vara kär:P haha, det går bara åthelvete då:)
Verkar som folk tycker om mig mer när jag inte är kär. Och jag tycker om mig mer då..
Men men får se vad fan som händer, jag har ju alltid haft spänning så det räcker och blir över, har aldrig haft ett tråkigt liv..
mene känns just nu som jag lever utan att leva, jag vet inte vad jag känner, jag hatar inte någon, jag älskar inte någon. Jo det gör jag egentligen, men jag går inte runt och känner kärlek och glädje som jag brukar. Jag är fan så trött.
Jag är trött på att vara lycklig, för då blir man besviken, trött på att försöka fatta alla sjuka människors tankar.
Jag menar inte att alla är dumma i huvet utom jag, jag älskar egentligen människor. jag tycker nog bra om för många.
Jag är bara trött på mig själv och alla andra och alla spel.
Om vi skulle dö imorn. fatta vad ärliga alla skulle vara då, inte fan skulle man slösa energi på att föröka göra ett falskt intryck på någon.

och mitt comviq kompis är slut.

have a good night people.

Inga kommentarer: