tisdag 11 november 2008

dont mind to be totally worthless

Varför kan jag inte bara få vara, jag bryr mig inte om er så bry er inte om mig. Varför kan Folk i allmänhet bara inte få vara? Iallafall när folk bara fokuserar på det dåliga i ALLT. Det är ganska så kul, att man alltid är jätteintressant innan folk får en bra kontakt med en. Borde man inte Börja bry som om folk när man har kommit nära och fått en bra kontakt? Men folk verkar tro att då är man "fast" i den personen bara för att man har bra kontakt. Och då börjar folk tänka vidare, Är hon så snygg? Är hon så jävla rolig? är hon så respekterad? är hon inte rätt så omogen? kanske jag får skämmas över henne framför mina andra vänner? Haha alla ni kan bajsa ner er.
Jag är säkert jävligt omogen, och ni kanske inte gillar min humor, men jag garvar som fan.

Och alla som är så, som klagar på andra, NI är ju själva skiträdda för vad folk ska tycka om Er:D Har oftast ingen personlighet alls för då kanske man säger något fel och får mindre respekt i andras ögon
jag är hellre allt negativt i världen än att vara rädd för vad alla tycker om mig, och föröka dölja min personlighet.
Det bästa som finns är att provocera såna människor.
- Jag har ätit bajs, jag lyssnar på britney spears, jag har haft sex med 100 killar, och två bögar. Elller typ gå i kort kort med orakade ben.
Kan ni hitta något mer att klaga på?

Det är äckligt hur världen håller på att bli så personlighetslös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dig precis som du är... utan dig skulle världen vara tråkig! pusssar ///Robin

ronja sa...

Tack robin! :) jag älskar dig med!