söndag 16 november 2008

when i see you, i really see you up side down

Med inlägget under menar jag inte att det är fel att prata om negativa saker och problem. Det är väll bara bra om man kan göra det.

Jag har fixat min systers kamera! eller farsan och jag.
fan vilken jävla lättnad nu har jag råd med stockholm! :D den är dock lite repad och knappen är lite inryckt men nu funkar det iaf skitbra.



Idag tjafsade jag och min minsta syster. Hon sa att hon kunde räkna till en miljon och då sa jag att hon inte kunde det. då sa hon att hon visst kunde det. då sa jag att hon inte kunde det. Då sa hon Jo sen sa hon Katten, Kon en miljon.
Då sa jag, aah så då kan jag säga Katten sket, tre miljarder.
farsan garva hela vägen hem han tyckte det var sktikul. det rimma ju inte ronja, den sög haha! vafan har rimm med räkna o göra rå :(
jag har varit mycket med min familj i helgen.

Känner att det här var fett nödvändigt. jag väntar på att det ska bli stockholm nu.
jag väntar på att nånting ska hända. HÄND!
jag och olle ska ha roligt när jag kommer hem igen :)

Inga kommentarer: