måndag 24 november 2008

tell me where did you sleep last night?

Nu är jag hemma hos joanna igen. Hon sover s¨hon vet inte att jag är hemma, klockan är 4. Jag har lyssnat på underbaraste låten hela kvällen. bara för min skull, har blivit bjuden på några öl också och jag fick egentligen inte gå hem men jag hade ju lovat min baby så klart jag gick hem ändå. blev lite sent dock :(
Jag blir så ledsen när jag läser. inte ledsen kanse men en klump i magen, obehagligt. jag känner igen mig. vill intte att det ska vara så. vill at det ska sluta. även om det inte handlar om mig längre. sluta!

Och jag måste bestämma mig. vill inte försöra ditt förhållande när jag vet att jag inte kan ge dig samma sak då jag inte vill ha något. Eller kanske,
Är för rädd för att försöka så hårt igen och misslyckas.
jag vill inte ha något. det är klart som fan att jag vill, men det funkar inte.
jag mår bättre utan.
jag är för stark eller för svag eller för hal eller för seiös eller för omogen eller för djup eller för mycket vän
det här inlä
gget bajsar på sig. skola om tre timmar
jag är full och röker och talking deep shit för mig själv.



jag bryr mig inte om dig längre men jag önskar att du insåg. och att du slutar ta allt så oseriöst. trodde aldrig att jag skulle vara den personen som sa så, men tilloch med jag fattar att ibland går det bara inte att ignoera allt och tänka på sitt eget bästa. ibland måste man visa att man bryr sig för att dom man bryr sig om ska stanna.

I really missed you,
but my life was easyer without you.

Inga kommentarer: