lördag 15 november 2008

i wont stay

Igår åkte vi till tobbe(olle, melissa, mandy). Det var faktiskt skitkul, har massa fina kort. Träffa massa roligt folk, en brud som älskade Grunge:D och hennes favvislåt med nirvana var Lithium(h) Och jag och en snubbe som hette jonas satt och snackade blues i köket hur länge som helst och han vart helt galen för att jag var brud och lyssnade på blues, senare kom vi på att det var han jag hade varit skittaskig mot på rockan då vart han jätteledsen och jag fick säga förlåt typ tusen gånger hahah.
Sen tappade jag min syrras kamera på balkongen som jag inte ens hade bett om att få låna, så jag och epa gick ner i gräset med strumpor och letade efter batterierna, som hade hamnat på grannens balkong, så vi fick gömma drickan och plinga på dörren och fråga om dom hade något batteri på balkongen haha. A sen märker jag att hela kamerafanskapet har gått sönder och on/off knappen är borta. Min syrra älskar den där jävla kameran. fan så dåligt samvete jag har. får köpa en ny bättre åt henne, jag som är så rik! men fan jag får skylla mig själv.
Sen drog vi till km:s replokal och hade fyrmannaferre och där gick det utför för joanna hahaha, BILDER!!!
Jag deckade iaf i en soffa men bara en kudde och under var det stenhårt så har fett blåmärke på arslet. (h)

OH! Idag ville mandy att jag skulle peirca hennes navel, Har pericat massa vänner förr, Men den här kanylen hade ett platsöverdrag som var 1,6 och själva kanylen var lite mindre, så man var tvungen att ha överdraget för att få in peircingen i kanylen. Sen när jag tröck så gick det skitsegt, så märkte jag att hela plastegrejen som skulle in i hennes navel korvade upp sig på kanylen, och allt gick jättesegt och såg ut att göra ont och jag tyckte synd om mandy så jag blev stressad som fan. det brukar gå skitfort haha.. Trodde inte att det skulle funka, men så tröck vi lite till långsamt lite i taget, fan det måste gjort ont! med då gick det bra. och hålet blev rakt och bra och allt, men fan jag har aldrig blivit skakis av att peirca sågon förr, scary, stackars mandy:D men hon sa att det var jättebra nu så hope so!

nu ska jag göra fruktsallad med min syrrahhh. vi gör inte sånt i vår familj,
cooltttt. SEN ÄR DET STJÄRNOR PÅ IS! TONY IRVING RULES! han är så jädrans mysig altså :D



mitt hår var rätt najs förut. bilden ärifrån jesper fotoshoot och jag SKA se fjollig och överklass ut. Det ska vara fåfänga, den bilden valdes dock aldrig men Håret!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, ja den är bra min blogg, fast bara ibland typ, när man berättar om fester typ haha ;D din blogg är också bra ! men vill ha mer pepp saker nu !!! :D loveyou ( din pappa har faktiskt lite rätt om han undrar vad ditt problem är hihihi, vi är problem i skallen ^^ )