måndag 24 november 2008

black stone cherry

fyfan vad helgen var sjuk. jag vill inte ens försöka beskriva hur bra det var för det kommer inte gå på långa vägar.
När dom sprang in på scen och körde rain wizard och röjde som jävla as, jag ville börja gråta,, skrika slå någon så jävla bra var det. och hade världens pirr i magen under hela konsären och jag är fan olyckligt kär nu! vill följa deras turne!!!!!
Och trummsolot! sjuuuuuukt och han är så snygg och sjukt trevlig! prata ganska mycket(typ 1 minut haha) med trummisen och det lär ju inte vara ett piss speciellt för honom men fan för mig! han var jätte trevlig! Och så har joanna finaste tavlan med allas aoutografer och så står det till joanna och ronga haha! och sen ett cherry :D och sen rock on hihihiihihiih.
Sen så drog vi och plocka fram pluntan som joanna hade gömt, och skulle möt hoffmans brud som skulle hjälpa oss hitta,
kändes lite wierd att träffa henne.. men meeeen sen drog vi dit iaf och hade skitkul. Jag saknar hoffman som fan redan, jag och joanna satt hela vägen hem och saknade honom, fan vad kul vi alltid har tillsammans. :( . fatta om vi skulle bo där uppe, vad roligt vi skulle ha varje dag!
Haha sen på morgonen skulle jag och joanna gå och köpa skorpor och mjölk. Hoffman sa att han skulle kolla på oss och garva när vi ramlade i backen, antagligen hade väll han ramlat när han var o köpte cigg, så vi försökte verkligen att inte ramla men jag drog världen vurpa ändå, joanna klara sig -.- och ut ur balkongen kommer hoffman och världens asgarv står han och pekar.
sen kom vi på efteråt att det måste sett kul ut för dom som inte fatta att han kände oss haha
sen var vi typ tre minuter från att missa bussen, alltid i sista sekund. får fan sluta med det, kommer få hjärtattack snart annars.

saknar stockholm

Inga kommentarer: