tisdag 10 februari 2009

Don't think twice, it's all right

jag håller på att gå in i en kreativitets fas
jag sitter hemma hela dagarna och bara spelar gitarr och piano och sjunger och städar och försöker lära mig brittisk och skotts dialekt, spelar teater med mig själv. haha
woho
kreativitetsronja
jag tvättar jusst nu, en okreativ sak är skolan dock, det går nog inte att bli mindre aktiv än vad jag är där jusst nu, eller jo, joanna är nog mindre aktiv, hon är nämligen inte ens där haha.
idag kände jag att jag var värd att stanna hemma och lyssna på musik och spela lite gitarr, ska försöka ta ut några av robert pattinsons låtar men dom är väldigt svåra.
sen tänkte jag börja gå ner i vikt. ellera sluta äta massa skit.
jag åt chokladglass till frukost höhö det var gott.



jag känner att jag borde ha gått en estetiskt linje. jag vill gå jespers linje, dom verkar ha så sjukt roligt. och dom får göra massa roliga saker, som sätta upp egna pjäser och sånt.
whatevva. det kanske blir roligare i trean..



Still I wish there was somethin' you would do or say

To try and make me change my mind and stay

We never did too much talkin' anyway

So don't think twice, it's all right

I ain't sayin' you treated me unkind

You could have done better but I don't mind

Don't think twice, it's all right

bra låt med dylan, check it out!

Inga kommentarer: