torsdag 19 februari 2009

my girl moves to ireland

Linah min linah flyttar nu på fredag till irland! läskigt och spännande och du kommer bo med en "kändis" och kanske träffar massa snygga killar som du kan ta tillbaka hit HEh, för du SKA tillbaks hit.
I tisdags så var jag på avskedsfest för puddingen och det var jättemysigt och lite sorgligt så att hon snart ska åka och allt. Men vi sjöng singstar och drack lite bers och åt semlor och snacka massa och det var kul att träffa elin och linah igen samtidigt, vi umgicks jämt i stort sätt hela högstadiet, och aa.. finns så sjukt mycket minnen tillsammans med dom två.
När jag var tillsammans med rolle och linah med frigge haha och vi drog jämt ut med deras bilar och "svina på stan", och när vi hade fester hemma hos hurtig, eller kvällen när vi tälta på studsmattan, eller när vi umgicks med rogga, Och elin, som var den galnaste och öppnaste(sexuellt) person jag träffat då och vi låg hela nätter och snackade sex och sjuka saker i din lägenhet,
Så det känns sjukt sad att linah ska flytta nu, även då vi inte umgåtts varje dag på sista tiden utan bara då och då så har det varit nice att veta att det ändå går, att det går att ringa och bara hitta på något, men som sagt! ingen sadness nu, du kommer tillbaks! och ta med dig snygga killar och massa sjuka historier att berätta :)

Gonna miss you babe :) youll be fine!


Sara, Linah och jag för några år sen

Inga kommentarer: