onsdag 18 februari 2009

Stockholm

Jag och joanna ska nog ärligt flytta till stockholm.
man blir jämt så jävla lyckligt när man kommer upp dit och träffar allt folk och hoffman, folk som det klickar med, inga jävla äckel fördommar - "måste tillhöra en grupp och dissar allting utanför" skit som i stort sätt alla i norrköpig tramsar med.
hela norrköping är fan uppdelat i stilaroch grupper och det är ju HEmst om man umgås med fel folk. usch
plus att iaf jag har tröttnat på att det aldrig finns något att göra här.
Iaf i helgen var vi och hälsade på hoffman, det jag skulle skriva om.
När vi gick på bussen var det fullt som vanligt men det fanns två lediga platser längst bak så vi satte oss där. Brevid två cepen såklart. ursäkta mig men vafa-an
brudjäveln kunde inte sitta still utan skulle prata teckenspråk med sin pojkvän eller nåt så dom nocka joanna hela tiden och typ kastade sig över oss.
det är fan vår tur altså haha.
Sen när vi kom fram så träffade vi linda och hennes kompis på centralen,
vi tänkte först överaska hoffman och åka hem till honom men sedan kom vi fram till att vi antagligen inte skulle hitta dit så vi sket i det och ringde så han fick komma och möta oss.
hehe, jag frågade lindas kompis vilken hållplats som låg längst ifrån enskede (dit vi skulle) och dom sa att det var nynäshamn, så vi lurade hoffman att vi hade tappat bort oss och var i nynäshamn hahaha lite roligt är det alltid att höra på hans utbrott. Sen kom iaf han och johan och nicke och mötte oss, och vi drog till folkets hus där dom skulle ha spelning och lyssnade på när dom soundchecka och så,
sen var det bara att vänta.
Hoffman sa att jag och joanna var körsångare på två av dereas låtar så vi fick en stämpel och kom in gratis, + en korv och en läsk, woho!
haha jag hade verkligen velat höra hur det skulle låtit om vi körade deras låtar haha ha. vackert!
Jag och joanna fick iaf stå backstage och spana in massa snygga killar he he he
men det kändes lite dumt eftersom vi inte hade något att göra där egentligen och ingen kände igen oss haha.
Sen hittade vi en skattegruva bakom där man kunde gå ut och röka, lastkajen tror jag dom kallade det, Konsum lastade av allt som skulle gå ut där, och vi hittade Massa bullkransar och gifflar och semlor hihi asgott, sen höll vi på att bli påkomna när vi snodde dom och blev jättenervösa och fnittriga men som tur va räddade ett band som satt där och rökte oss hahaha
sen spelade alla band och det var fan synd om det första för ljudet sög, det rundade som fan och pep, men det fanns nånting som gjorde dom värda att se ändå HE HE HEhihihi
Hoffman var ASBRA. hade ingen aning om att han hade så skön röst, och gjorde skönare musik än jag trodde, vi har inte riktigt samma musiksmak han och jag annars,
Sen kom det sötaste jag någonsin antagligen kommer få höra från hans mun framför Folk! "Personen som jag tänkte på när jag skrev den här låten står här i publiken idag" o så kollade han på mig. tillochmed jag som är så hård annars (jag är hårdheten själv) dog lite. Och så spelade han en skitfin instrumentaliskt(stavning?) låt och jag lyckades få den på band woho! tack hoffman!
Sen tällägnade han också en asskön lite hårdare låt till joanna och fredde hahah
joanna bara himlade med ögonen och "a men kul att jag fick dela den med Fredde" haha jag skulle inte heller vilja dela något med han haha
Sen efter hundra år när alla banden packat ihop och så drog alla hem till viktor
och efterfesta, hans föräldrar var assköna och bjöd på ostbricka oshit, gissa vem som tackade ja till det erbjudandet? (a)
Sen stukade jag och typ tio pers till foten i nedersta trappsteget,
sen fick jag en stalker som alla visste var sån men ingen varnade mig, (han hängde tillochmed med när jag skulle gå på toa och väntade utanför dörren!!!!)
aa det var sktkul där iaf, sen drog vi tillbaks till folkets hur och slaggade på hårda soffor, men det var asnice. vill tillbaks dit nu :(
Joanna och jag har fått jobb i två dagar nu så det blir iaf lite extra pengar som kan spenderas på sånt
sweden rock först bara, sen blir det antagligen peace and love också. gött.
och peace& love är fan bara en piss i sjön jämfört med vad swederock kostar, jag fruktar för åtgärderna jag kommer behöva ta för att ha råd med det.
nae nu ska jag hoppa ner i säng brevid min skönhet igen tror jag nog
godnatt, eller morgon

Inga kommentarer: