fredag 20 februari 2009

omg

snälla.. jag har fattat. du är bättre än mig fine, det spelar ingen roll för mig längre så snälla sluta tjata, sluta försöka bevisa det gång på gång på gång, vafan är du osäker på att du verkligen vunnit eller varför måste du tjata om det hela jävla tiden? du van! bra va?
sluta tävla.

önskar att människor kunde coola ner lite och sluta vara så jävla desperata och känna behov av att bevisa sig bäst för andra hela tiden. räcker det inte med att man själv vet?
ärligt talat, vad vill ni Själva vara? vad betyder något för Er? Var det då.
istället för att försöka övertala alla andra om att ni är något ni inte är, det beteendet är inte övertygande ändå.

ush, att försöka fatta var som händer i huvet på folk ger fan bara mer frågor än svar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blir väldigt besviken om du menar mig. för jag har Aldrig sett det som en tävling och försöker inte bevisa något. blir ändå lite förvånad om du menar mig, men vill vara säker. för jag har verkligen inget emot dig och hoppas att du tänker detsamma om mig.

ronja sa...

nej, det är inte dig jag menar. :)
Jag har inte något emot dig heller, du har inte gjort något fel.

Anonym sa...

oh fan vad skönt, trodde du typ menade allt jag skriver om niklas och så, att du tog illa upp och det är verkligen det sista jag vill! haha jag tar typ åt mig av allt du skriver, men blir lite osäker med tanke på allt. så vill verkligen försäkra mig om att du inte tar illa upp av något jag säger eller gör.

ronja sa...

vad menar du? av detta inlägg bara? och tar du illa upp? för när jag skriver så syftar jag nästan aldrig på endast en person, i detta inlägg gjorde jag det dock, men det vr inte om dig :) och ja, jag kunde tycka att det var jobbigt precis i början bara för att allt var så förvirrande då, men nu gör det mig igenting! jag ser ju hellre att ni har det bra än att ni har massa problem så jag blir bara glad nu för tiden :) och om jag någon gång skulle skriva något hatiskt/deprimerande så är det iaf inte om Dig. de tär inte du som sårat mig ;) men jag tror inte det kommer komma något sånt heller :) oj vad långt det blev hha:D

Anonym sa...

jag menade att jag typ ofta frågar om det är mig du menar :P okej, vad bra då. kändes bara som att det stämde in på mig.