torsdag 19 februari 2009

know your rights

Nu är jag hemma hos farsan igen, borta från min pödding som jag har spenderat hela lovet med i stort sett och spela kort och mysat och jobbat. sitter och segar, har precis sett en film, har märkt att jag börjar bli väldigt kräsen och kritisk, om inte alla känslor och argument är realistiska eller smartare än mina egna skulle kunna vara, blir jag typ sur och förlorar all respekt för den karaktären haha..
kanske borde börja kolla på komedier ett tag.
Jag har sagt detta förut, men fan vad störande det är med folk som klagar på allting och gör sig själva till offer när dom kan göra något åt saken, jag tänker mest politiskt nu, just nu tycker alla skinskallar synd om sig själva eftersom det kanske ska inträda regler som säger att man inte får bära kängor, hängslen eller ha rakad skalle. Självklart tycker jag med att det är sjukt irriterande och idiotiskt. Om åsikter skulle sitta i skorna skulle dom få hålla på och förbjuda allt hit och dit tills det istället fanns bestämda regler på vad man överhuvudtaget Fick ha på sig.
Men istället för att göra sig till offer och tjuta ner sig och klaga över att man är kränkt och typ "ni behandlar oss fel" som många gör, så ta er i kragen och stå upp för era rättigheter,
resonera
var smarta. smartare.
kämpa, få personer med stor vilja kan göra sjukt mycket.
istället för att sitta på era arslen och klaga och tycka synd om er själva

Inga kommentarer: