fredag 20 februari 2009

What you know you can't explain, but you feel it

Idag ska jag träffa Rolle, whoho, sjukt kul! Någonting att göra i den här döda skithålan(Hultsbruk). Och även då han en gång har varit kärleken i mitt liv så är vi bara vänner, och vi funkar tusen gånger bättre som vänner. Och jag har träffat honnom massor med gånger förut som vän då vi bodde grannar förut. Så det borde inte vara några problem :) Haha vi ska hälsa på hurtig :D fyfan vad kul vi har haft där en gång i tiden, synd som fan att jag inte har alla bilder kvar.
Jaa, och bara för det så läser jag nu att josefine ska ha filmkväll i kväll med alla brudar och ville att jag och joanna ska komma :/ mog11111. jag kan ändå inte komma in till stan idag, har inga pengar..
så jag ska väll sitta här och ruttna tills hurtig kommer hem.
det är fullt hus här också, båda småsyskonen har polare som sover över. och vi Delar rum!
ska nog kolla på lite kyle xy heheh :D
nu blev min dag genast bättre.
tjoho
å måste lägga upp en bild jag fick av mannen himself, på han och hans son igår, så jävla SÖT! trödde aldrig jag skulle få se honnom så!
Skäggig som fan har han blivit också den jäveln

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du är ett billigt anus !!
nästa fredag är det.. och om inte hoffman har kommit då så kan vi ju gå :P

ronja sa...

jahaaaa :D jaa, nu känner jag mig allt lite som ett billigt anus! vad bra då kan vi gå iaf :d