onsdag 25 februari 2009

pizza pie pizza pie i like the taste of pizza piiiie

Joanna spådde mig igår, med kort. jag kan inte påstå att jag tror på sånt med vi hade skitkul ändå och allt stämde konstigt nog!
ingen kärlek(som vanligt)
massor vänskap.
det kom upp lite här och var saker om presenter, och jag fyller ju år snart.
det kom upp något om en stor fest(min födelsedags fest!)
en man med mycket pengar kommer med ett dåligt besked(känner bara en person som har skapligt gött med pengar: jag kommer bli dissad, om jag inte redan blivit det, vi har inte hörts av på en månad haha)
en dyr resa som kommer göra dig lycklig(sweden rock)
dålig ekonomi(när har jag inte!?)
en brunhårig man reser en lång väg för att träffa dig(hoffman:D)
en brunhårig man visar sin kärlek till dig igenom ett brev(hoffman! jag älskar hans mailbombningar)
Och sen var det en jävla massa arga kvinnor hela tiden hahaha WHY MAN? WHAT DID I DO TO YOU?!

det var kul, ahha och när jag spådde joanna!:

R: Du kommer få ett telefonsamtal... En kärleksförklaring!..
J: fan, det är säkert tommy.
R:.. Från ditt hem
J&R: öööh...
R; Eller från ett hem föresten
J: fan också. tommy

Jaaa, jag har märkt hur sjukt mycket roligare skolan är när joanna är där. Vi har garvat konstant i tre dagar nu, mycket mer än vad vi gör hemma. no idea why!
Laura(graflärare) har fått spelet redan ett par gånger, sen peka hon fuck you åt mig och joanna när vi gav henne slängkyssar:(
då sa jag att om vi gick ut på gatan nu och blev påkörda och dog så skulle hon få dåligt samvete. då ångra hon sig och gav oss slängkyssar tillbaks :)
se, alla älskar oss innerst inne. en del vet bara inte om det än.
johan och ian sa iofs också att dom skulle tycka att det var rätt skönt om jag dog, men då sa joanna att hon skulle liva för oss båda och då såg dom ganska uppgivna ut.
Men dom skrattar åt mig i smyg! i know it.
Olivia börjar bli ganska Rajt On hon med. våra graflektioner är asroliga. LIVING THE DREAM

"Ja men det är ju inte för ens nu som jag kan göra vad jag verkligen vill!"
"Och vad är det?"
"Ja.... Röror. Min starkaste"

1 kommentar:

Anonym sa...

mjo jag förstår det. den första som egentligen förklarade någonting var julia, som var där när du berättade för en kompis på ett café som jag tror jag berättat för dig? sen berättade du också en del. men nu har niklas berättat mycket och jag har frågat. så allt känns mycket lättare nu. det har varit värre för mig än för honom, eftersom han har varit den som vetat Allt. vad han känt och tyckt osv. så det har varit frustrerande för honom att se mig ledsen, när han försökte intala mig att jag absolut inte hade någon anledning att vara det.
det som var jobbigt för mig var att inte veta. jag trodde att det skulle vara så mycket värre än vad det var. så det enda som är jobbigt nu är att veta att du var kär, för det ger mig lite skuldkänslor. vet att jag inte borde ha det, men kan bli så ibland. och sen kan det kännas lite konstigt när man tänker att vi var kära i honom samtidigt och så. att vi kände samma saker osv. jo, klart jag tror dig. det gör jag verkligen.