onsdag 25 februari 2009

Pull them down, hold me up, Tell them that I'm your gun, Pull my trigger

my man hoffman ringde nyss.
jag visste det joanna, han kan inte komma, han har spelning som han måste repa till och jobb tydligen,
han skämdes.
men vi pratade i två timmar och han tjatade om hur mycket han saknade oss hela tiden och att han ska komma på på påsklovet.
vi får väll se då.
men det går inte att vara arg på honom.
han ville att vi skulle flytta upp dit också men sen ångrade han sig och sa att han nog inte skulle stå ut med oss två tillsammans så ofta.
schyrra bullar hoffman det ska jag komma ihåg!
its some bajs on the dancefloor
det är moget att ha en bästa vän som bor 20 mil härifrån.
nu ska jag kolla på kylan.
och jag har städat hela dagen pratat med hoffman och sen fortsatt städa, vi ska tydligen ha nån inspektering här imorn så morsan tvingade maj.
thats why i have not been at your apartment joanna!
men i hope you come to school tomorrow.
jag ska nog hoppa den jävla make upen altså.
ysh ysh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag förstog det :P
han kommer väl inte komma på påsklovet heller >< , återstår o se ! .. men jag kom hem vid 9 någongång så det gör ingenting att du inte kom ;D .. men vart är du nu om du hoppas makeupen ? :O

Anonym sa...

ja jag förstår det. har också tyckt att det har varit jobbigt att inte veta. aw tack så mycket, vad snäll du är. det känns verkligen rätt. anledningen till att jag har skuldkänslor är kanske att jag vet hur förstörd jag skulle bli. eftersom jag i stort sett har haft känslor för honom från första början, för ett år sen. skönt att du mår bra iallafall, tvivlar inte en sekund på att du kommer hitta rätt nån dag :)