lördag 21 februari 2009

i will understand someday

jahopp, igår blev jag dissad av mig dejt. he didnt show :( buhu.
det fattade jag redan från första ursäkten men i dont bother faktiskt, är van när det gäller den karlen. så jag gick och hälsade på huritg själv.
altså han är inte sann.
han har lånat 200 000 SVENSKA KRONOR! till en brud som han har träffat på nätet.
ååh jag vill bara slå honom, det är bara jag som får sno pengar av han!
men han är kär. och dum i huvet.
jag undrar när hoffman kommer...
jag vill ha bilden här nu som jag brukar titta på, men den finns på mammas dator.
och så fel det blir ibland.
när ska man sluta göra fel
jäla oflyt hela tin.
jag vill ju aldrig något illa, men ändå lyckas jag alltid framstå som ett jävla as haaha.. enligt mig själv i vilket fall.
äsch

Inga kommentarer: