fredag 20 februari 2009

my love for you is the most honest thing

i miss you when you're not around


jag och joanna satt och pratade när vi väntade på bussen efter jobbet om hur det skulle vara om en av oss var kille och vi var tillsammans. Det skönaste och bästa paret ever! vi är nog soulmates tror jag :) haha fatta vad mycket sjukt vi skulle kunna hitta på i sängen och genom att driva med folk osv, vi har ju nästan testat på det mesta redan.
haha, joanna satt i mitt knä och juckade och jag satt med mössa på mig och mina kläder brukar ju se rätt killiga ut, och stönnade så manligt jag kunde och typ skrek och banka huvet i glasrutan och joanna juckade som fan hahahaha fatta minen på alla i bilarna som åkte förbi, fan vad vi garvade, im happy to have you :) !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha sexigt kort :D
jag vill ha några kort från den där skivan :D .. ehm.. det där var en rolig stund :D synd att jag inte var kille, elr du :(

det är ju snoppen man vill åt också liksom, annars ;)

ronja sa...

hhahaha, vi får ta o köpa oss en strap-on