söndag 1 februari 2009

tuttisfruttis

jag har ingenting att skriva, tusen saker händer men alla är lika mycket och lika lite viktiga att skriva oommmm
vi var i finspång igår, joanna och jag var dom enda som var pepparns och malin och carl då men alla andra balla ur efter nån timme så vi drog hem till mallan i två timmar och åt godis och körde sanning och konka fasst bara sanning,
sen drog jag och joanna till bussen, och joanna drog till sin man och jag drog hem, och tror jag hade ett väldigt långt och ganska seriöst samtal med hans vän hela vägen hem. haha, sen har jag färgat håret, och syrran lite också, sen har vi tagit massa kort o sånt. tror vi har dom på datorn, kan kolla o lägga upp ett smakprov
















woho, snygging syrra jag har då.
känns lite sugigt att jag kanske inte kommer kunna fixa fram pengar till srf-biljetter i tid. det är liksom det man ser fram emot varje dag
det fixar sig nog. sökte jobb på mcdonalds med ett cv som jag skrev på 5 minuter i ren frustration, det lär ju gå jättebra eheh.
dessa två veckor har jag att se fram emot med glääädje, tre No prov ska kompletteras och två prov i make.
och jag glömde att göra mina inviduella val så jag kommer att få typ anstronomi eller något liknande, HE HE HE haha ha. jag är en lyckad människa
bara så ni vet

Inga kommentarer: